11 paź 2017

Nowy post: Sprawy Katarzyny



Re(Beca) przedstawia II. Fotografia

"Następnego dnia zaskoczył mnie telefon pana Jana, ale pomyślałam, że dobrze byłoby się tam znowu pojawić. Wysłałam wiadomość mojemu współpracownikowi, by spotkać się przed studiem.

— Wyglądasz bardzo ciekawie…— skomentował, gdy podeszłam do niego. — A poza tym cześć.

— Cześć. Uznam to za komplement — westchnęłam.

Tego dnia ubrałam jedną ze swoich ulubionych stylizacji: czerwony żakiet, czerwone spodnie, bluzkę z wzorami zegarów, do tego czarne szpilki i torebkę w kształcie zegara.. Oj tak…uwielbiałam zegarki, tak jak sowy.

— Jasne, wiesz która godzina? — zakpił ze mnie Andrzej.

Posłałam mu nienawistne spojrzenie, ale postanowiłam zignorować to pytanie, mieliśmy ważniejsze sprawy. — Chodź i już nic nie mów. — Zapukałam do studia."

Kategoria: Kryminał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X