12 lip 2018

Nowy post: Light in the Darkness



Nessa przedstawia Rozdział 67

"– Dlaczego, Ariano? – nie dawał za wygraną. – Dlaczego wtedy skoczyłaś?
– Dlaczego? – powtórzyła z niedowierzaniem. Wypowiadanie kolejnych słów przychodziło jej z trudem. – Bo mnie zostawiłeś. Obiecałeś, że wrócisz, a jednak mnie zostawiłeś!
Skoczyła na niego jak rozjuszona kotka, nagle mając ochotę go uderzyć. Zablokował jej ruch z taką wprawą, że aż zamarła, bardziej niż wcześniej porażona tym, jak dobrze ją znał. Zawsze tak było.
A potem z jego ust padły ostatnie słowa, które spodziewałaby się usłyszeć.
– Tyle że ja wróciłem. Wróciłem tylko po to, by zobaczyć, jak moja bratnia dusza popełnia samobójstwo…"

Kategoria: Horror

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X