5 mar 2016

Nowy post: "Mrok" - Chapter 4


Lex May przedstawia

Chapter 4

"Delektujemy się nie tylko odpoczynkiem, ale i smakiem wyśmienitych wypieków. Przyznaję, że ta piekarnia ma genialne pączki. Przebywając w tym miejscu zupełnie tracimy poczucie czasu. Nie wiemy ile już siedzimy w tej piekarni. Niestety szczęśliwie się to dla nas nie kończy. 
— A więc tutaj jesteście?! — Poczułam jak ktoś kładzie mi rękę na ramieniu. 
Natychmiastowo odwracam głowę w stronę naszego nauczyciela wf-u. Jego jedna dłoń spoczywa na moim ramieniu, a druga na ramieniu Lauren. Mężczyzna nie jest zbyt zachwycony. 
— Co trener tu robi? — pytam zdziwiona. 
— Lekcja już dawno się skończyła. Poszedłem biegać z klasą pierwszą i czwartą. To czterdzieści sześć osób, a wróciłem do szkoły z czterdziestką czwórką uczniów. Ubyła mi dwójka i doskonale wiedziałem, która. 
— Mamy kłopoty — szepczę do przyjaciółki. 
— A żebyście wiedziały — odpowiada mi wf-ista. 
W sumie musiałby być głuchy, żeby tego nie usłyszeć."

Kategoria: Thriller, Kryminał, Fanfiction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X