7 maj 2016

Nowy post: "All Bad" - Rozdział 9 Pocałuj mnie



_little_woman_ przedstawia

Rozdział 9 Pocałuj mnie

"Gwałtownie przybliżył się do mnie, chwycił moją twarz w dłonie i z uśmiechem złożył delikatny pocałunek na moich wargach. Nie odrywał się ode mnie przez kilka długich sekund i mnie samej zachciało się tego nigdy nie przerywać. Uśmiechnęłam się przez pocałunek, kładąc dłonie na jego biodrach. Oderwał się ode mnie i chyba chciał coś powiedzieć, lecz szybko się powstrzymał i po prostu się uśmiechnął. 
Pisnęłam zaskoczona, kiedy niespodziewanie schylił się i chwycił mnie w zagięciu kolan oraz wokół talii, i podniósł. Zaśmiał się, widząc, że udało mu się mnie po raz kolejny dzisiaj zaskoczyć. Okręcił się kilka razy wokół własnej osi, wprawiając mnie tym w dziecinną radość."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Justin Bieber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X