5 maj 2016

Nowy post: "Malec - Szklany Pantofelek" - Rozdział 4



Coco Deer & Lelo przedstawia

Rozdział 4

"- Kogo my tu mamy. - Odwrócił się. Jak zawsze pojawiła się w momencie, kiedy jej potrzebował. Ubrana w czerwone sari Azjatka uśmiechnęła się. On także wykonał ten gest. - Magnus Bane we własnej osobie. Słyszałam, że jesteś w Indiach, lecz nie sądziłam, że pofatygujesz się przyjść do starej przyjaciółki.
- Witaj, Eilo. - Ukłonił się. - Olśniewająca jak zawsze. Nic się nie zmieniłaś przez te pół wieku.
- Czarujący jak zawsze - przedrzeźniała go. - Tylko pytanie, z czym związany jest ten urok... - Spojrzała podejrzliwie w jego zielonożółte kocie oczy.
- Potrzebuje informacji - poinformował.
Kobieta przewróciła oczami.
- Zawsze to samo... Masz nadzieję, że chcą do ciebie wrócić, wyznać ci miłość, ale zawsze przychodzą tylko po jedno, informacje. Mężczyźni...
Wampirzyca była niegdyś jego kochanką, jednak porzucił ją na rzecz wyjazdu do Stanów. Nigdy nie byli sobie nawzajem lojalni. Rozeszli się więc bez większych spięć.
- Z tego, co wiem, kobietami także nie pogardzisz - zwrócił jej uwagę. - Poza tym, jestem zdolny do zapłaty.
Na dźwięk zdania wypowiedzianego przez czarownika jej ciemne oczy zaświeciły się. Mimo iż jej blada cera i hinduskie rysy twarzy nie szły ze sobą w parze, nadal była piękna.
- Cóż... W takim razie zależy od przysługi. Czego pragniesz, Magnusie Bane?
- Na pewno kojarzysz pewnego wampira, który przybył do Indii kilka tygodni temu. Nazywa się Vlad Tepes...
Kiwnęła głową.
- Został on niedawno oskarżony o morderstwo jednego z ważnych bostońskich Nephilim, jednak sam utrzymuje, że tego nie zrobił. Wiesz może coś o tym? - zapytał.
Na jej twarzy wykwitł zwycięski uśmiech.
- Dobijmy targu, czarowniku. Ty potrzebujesz informacji, a ja wstawienia u Clave. Jednemu wampirowi z mojego klanu niedawno zdarzyło się złamać Przymierze. Nic ważnego. Zaledwie jeden martwy Przyziemny, lecz Nehru jest jakby to powiedzieć... Jednym z ważniejszych dla mojej osoby przyjaciół, jeśli wiesz, co mam na myśli, więc bardzo zależy mi na jego uniewinnieniu."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Dary Anioła; Shadowhunters

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X