2 lip 2016

Nowy post: "Ogarnąć apokalipsę" - Co się dzieje z tym światem?



Rinkashi Meari przedstawia

Co się dzieje z tym światem?

"Podobno kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą. Pierdolę to! Postanowiłam przestać to robić. Nienawidziłam tego, że istnienie zombie i agencji wyszło na jaw! Chciałam znów być jedynie anonimową agentką, która po prostu mordowała zombiaki, nic więcej. W dupie miałam już tych ludzi. Przez ten miesiąc zdążyli mi udowodnić, że większość z nich wcale nie zasługuje na ratunek. Tęskniłam do czasów, gdy nie byłam pseudo-celebrytką. Dlaczego akurat ja miałam tak cierpieć? Moje życie po prostu ssie, a skoro jestem prawdopodobnie nieśmiertelna, to będzie tak ssać do końca świata, aż wyssie ze mnie caluteńką radość…"

Kategoria: Sensacyjne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X