6 lip 2016

Nowy post: "Ogarnąć Apokalipsę" - Witaj w Naszych Skorumpowanych Progach



Rinkashi Meari przedstawia

Witaj w Naszych Skorumpowanych Progach

"- Zapomniałem się przedstawić. Jestem Jeffrey – podał mi rękę. - A ty?
- Reva.
- No to się już znamy. My, skazańcy o resztkach normalności, powinniśmy trzymać się razem. - zażartował. – Czym się zajmujesz?
- Jestem łowcą zombie.
- Bardzo śmieszne, a tak serio?
- Jestem łowcą zombie – powtórzyłam.
- Przecież zombie nie istnieją – upierał się.
- A widziałeś kiedyś jakieś zombie?
- Nie
- W takim razie nie ma za co – starałam się, aby zabrzmiało to epicko. – A tak na serio, nie macie tu dostępu do telewizji, co?
- Proszę cię, nie mamy dostępu nawet do telefonu.
- Jak długo cię tu trzymają? – spytałam.
- Pięć miesięcy.
- No i wszystko jasne – mruknęłam."

Kategoria: Sensacyjne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X