16 sie 2016

Nowy post: "Imaginy i pairingi o postaciach z Harry'ego Pottera" - Ja i Draco. Rozdział 30



Kasiulek ;3 przedstawia

Ja i Draco. Rozdział 30

"Był ostatni dzień SUMów. Skończyłam zajęcia i czekałam aż Draco skończy egzaminy. Do jego wyjścia zostało już kilka minut.

– A ty dalej czekasz? – Cho zaśmiała się do mnie.

– Nie mam nic innego do roboty. – uśmiechnęłam się – Obiecałam.

– I co z tego? Mam specjalne pozwolenie, żeby cię porwać i nie masz wyjścia. Musisz się zgodzić.

Udałam zrezygnowaną, ale chętnie poszłam z Cho. Wszyscy w Hogwarcie czuli już wakacje. Było ciepło, a do powrotu do domu pozostał tylko tydzień. Z jednej strony się cieszyłam, ale z drugiej znaczyło to rozłąkę z Draco. Pocieszał mnie, że możemy pisać listy. Stwierdził też, że nie mamy do siebie daleko i kiedyś przyleci do mnie, choć nie wie, jak się wymknie rodzicom."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X