15 wrz 2016

Nowy post: "Życie to dar" - Rozdział 2 "Słyszałam, że zobaczyć znaczy uwierzyć"



Niepowtarzalna przedstawia

Rozdział 2 "Słyszałam, że zobaczyć znaczy uwierzyć"

"- Przepraszam za zaistniałą sytuacje, ale przejdźmy do rzeczy. Słyszałem imponujące historie na twój temat. Jak ci się podoba w Mieście Kości? Słyszałem, że mają bardzo przytulne lochy.
- Jestem tam bardzo szczęśliwa - odpowiedziałam temu dupkowi wpijając połamane paznokcie w skórę.
- Większość twoich współwięźniów się już poddała, a ty wciąż walczysz. Jak to w ogóle możliwe skoro to miejsce wysysa z nas wszystkie nadzieje po średnio miesiącu?
- To w istocie zagadka, nieprawdaż? - odparłam, po czym zatrzepotałam rzęsami i poprawiłam kajdany jakby były zwyczajnymi mankietami.
Maxon spojrzał na Clarka i zaczął się śmiać.
- Ma dość niewyparzoną gębę, prawda? A przecież nie wygląda na taką.
- Jak zawsze oceniasz książkę po okładce to się nie dziwię, że nic nie wiesz - parsknęłam.
- Zachowuj się - warknął Clark.
- Zdajesz sobie sprawę, że w każdej chwili mogę cię kazać zabić? Niczego się nie nauczyłaś?
- Nie wiem co może nauczyć bezczynne siedzenie całymi dniami.
- Nigdy nie próbowałaś stamtąd uciec?
Na mojej twarzy można było ujrzeć gorzki uśmiech.
- Raz - mruknęłam."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Dary anioła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X