5 lis 2016

Nowy post: "HeartBeat" - Rozdzial piaty. Czy to nie dzieje się zbyt szybko?



_little_woman_ przedstawia

Rozdzial piaty. Czy to nie dzieje się zbyt szybko? 

"- Zrób to – mamrocze, a ja nie potrafię się powstrzymać. Jej usta są nabrzmiałe od płaczu i lepkie od błyszczyku, lecz mi to nie przeszkadza. Kontroluję się jednak na tyle, że pozwalam jej prowadzić. Trzyma mnie mocno za szyję, lecz całuje niezwykle wolno. Cały czas przyciąga moje ciało bliżej swojego, pokazując mi, jak bardzo potrzebuje bliskości czyjegoś ciała. To dziwne, ale czuję, że mogę jej to dać. Choć na chwilę. – Czy to nie dzieje się zbyt szybko? – odrywa się ode mnie. Nie rozumiem jej pytania, więc tylko patrzę jej w oczy. – To głupie, ale… weź mnie do siebie – szepcze. Kiwam jedynie głową i nie przejmując się, że jest tylko w szlafroku, chwytam jej dłoń i prowadzę do auta."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Justin Bieber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X