27 maj 2017

[119] "Zagubione dusze"



Autor: Adna

" „Niegdyś byłam szczęśliwą nastolatką z głową pełną pomysłów na przyszłość. Po tragicznej śmierci mojej mamy wszystko się zmieniło. Radość zamieniła się w wieczny smutek, pozytywne nastawienie w ciągły strach, a plany na życie zastąpiły obrazy istot, które tylko ja mogłam zobaczyć. Pragnęłam zniknąć jak mgła nad łąką, gdy słońce wspinało się po niebie.
Każdy kolejny dzień był dla mnie walką o siebie, o niezatracenie się w mroku, który towarzyszył mi od samego poczęcia.
Każdy kolejny krok na ścieżce życia przybliżał mnie do prawdy, która mogła mnie wyzwolić, ale i jednocześnie zniszczyć.
Każde kolejne uderzenie serca sprawiało, że stawałam się silniejsza, choć ta siła od zawsze we mnie tkwiła.
A każdy kolejny oddech udowadniał mi, że powinnam przeciwstawić się złu, które na mnie polowało.

Mam na imię Blanka i chcę żyć.”

Kategoria: Horror

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X