5 paź 2017

Nowy post: Krzyki naszych serc



Alex przedstawia Rozdział 9

"Brązowowłosa otworzyła usta, ale zanim udało jej się coś powiedzieć w dormitorium rozległo się stukanie o szybę. Na zaśnieżonym parapecie, siedziała duża brązowa sowa z listem w dziobie.

- To musi być sowa z Ministerstwa Magii - powiedziałam cicho, patrząc na herb na kopercie. Szybko otworzyłam okno i wpuściłam zmarzniętego ptaka do środka.

- Ginny, co to jest? - spytała cicho moja przyjaciółka, widząc z jaką miną czytam list.

- Wezwanie na przesłuchanie. Nie uwierzysz kto jest oskarżycielem...

- Kto? Chyba nie masz na myśli...

- Tak. Mam na myśli naszego poczciwego Wybrańca.

W mojej głowie zapaliła się czerwona lampka. Dlaczego tak bardzo nie ufałam już Harry'emu?"

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X