21 mar 2018

Nowy post: Shadows Of Love



Forsaken przedstawia Cień IV (cz.1) - Ghostbusters!

"— Dzień dobry, przyjaciółko Shadow! — zaczęła rozentuzjazmowana kosmitka. — Czy mogłabyś poświęcić nam chwilę swojego czasu?
— Pewnie. O co chodzi? — Odłożyłam papiery na bok, po czym wstałam, otrzepując spodnie. [...]
— Wiemy, że ostatnie kilka dni było dla ciebie ciężkie, dlatego chciałyśmy zapytać, czy nie miałabyś ochoty wybrać się z nami na mały wypad tylko dla dziewczyn. — Raven wbiła dłonie w kieszenie bluzy. Otworzyłam usta, lecz nim zdążyłam cokolwiek powiedzieć, Gwiazdka wzbiła się w powietrze i zaczęła latać wokół mnie.
— Na pewno ci się spodoba! Będziemy odwiedzać opuszczone posiadłości w celu kontaktowania się z przebywającymi tam zmarłymi duszami. A potem pójdziemy na pizzę!"

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Młodzi Tytani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X