21 mar 2018

Nowy post: Zagubione Dusze



Adna przedstawia Rozdział dziesiąty

„Gdy zatrzymaliśmy się na światłach, obserwowałam grupkę nastolatków stojących na przystanku autobusowym. Chłopak z dużymi słuchawkami na uszach poruszał głową, najprawdopodobniej w rytm muzyki i bawił się swoim telefonem. Dziewczyna obok również wpatrywała się w swoją komórkę, co jakiś czas się do niej uśmiechając. Obok tej dwójki stały jeszcze trzy inne osoby, które również w dłoniach trzymały telefony. Jeszcze zanim ruszyliśmy, zdążyłam zauważyć, że każde z nich miało plecak ze sobą. Zakładałam więc, że cała piątka wybierała się właśnie do szkoły – może nawet na te same zajęcia – ale żadne nie zamieniło ze sobą ani słowa, nie obdarzyło się nawet przelotnym spojrzeniem. Ile bym dała, żeby wrócić do czasów, gdy miałam jeszcze znajomych i nie czułam się jak wyrzutek z marginesu.”

Kategoria: Horror

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X