19 sie 2018

Przegląd Tygodnia

Przegląd z okresu 12.08-18.08

Łowcy
Rozdział VII. Blask x Płomieni
http://mrokxblask.blogspot.com/
Autor: Mrok x Blask
Kategoria: Fanfiction, Hunter x Hunter

"W objęciach półmroku tańczyły płomiennorude języki ognia. Osmalone drewno strzelało cicho, złote iskry gęsto pryskały na wszystkie strony. Kołysząca się leniwie wstęga burego dymu rozmywała się w eterze, ilekroć targnął nią wiatr.
Meteor City zawsze takie było nocą: ciche, zimne i ciemne, i gdyby nie ogień, pewnie nie byłoby przyjemnie. Teraz lubiłem go podwójnie - niemal pozwalał zapomnieć o oślizgłym zimnie towarzyszącym naszej niedawnej konfrontacji z upiorem."

Biały Lotos
Rozdział 1
https://dragon-story.blogspot.com/
Autor: Mari Kim
Kategoria: Fantasy

"Wystarczyło dobiec do ostatnich drzwi na końcu korytarza. Zdobyć się na resztki sił. Ponaglić koleżankę, która wyglądała coraz marniej i coraz częściej potykała o własne nogi. Serce biło jej jak oszalałe, oddech przyśpieszył. W głowie szalały wszelakie myśli. Adrenalina ją napędzała i jednocześnie odpychała strach. Wierzyła, że im się uda. Albo zginie tutaj, albo poza murami tego więzienia, walcząc o przetrwanie i wolność."

Live fast, die young 
16.
https://cherub-life.blogspot.com/
Autor: Autumn 
Kategoria: Kryminał

"– Dobrze, więc tak. Joshie, to twoja pierwsza większa misja, jest stresik? – Wyszczerzył się Adams.
Rooney wzruszył ramionami.
– Jeszcze się nie zaczęła, nie wiem, czego mam się bać – mruknął, zakładając ręce na piersi.
– Teoretycznie nie masz czego, bo jest to lekka misja, która dopiero potem może przerodzić się w coś… większego – zaczął Adams, po czym wstał z sofy i ruszył po teczkę. – Trochę mi zajęło spisanie tego wszystkiego, ale myślę, że jest dosyć przystępnie – stwierdził James, drapiąc się po głowie. – Ko-ka-i-na – przesylabował.
– Kokaina co?"

Opowiadania Pana Kota
Opowieści z Zamczyska - prolog
http://historie-pana-kota.blogspot.com/
Autor: Pan Kot
Kategoria: Fantasy, Dramat

"Do przodu. Przed siebie. W odpowiednim kierunku. Wzywa cię miasteczko i wiesz, że tam uzyskasz wolność w niewoli. Wzywa cię jak pieśń flecisty, który przywoływał szczury. Nie straszne są ci burze śnieżne, czy upały. Dasz radę. Nie ważne ile po drodze stracisz. Po prostu dasz radę."

Gdy kochamy
21. waiting for love
http://gdy-kochamy.blogspot.com/
Autor: Fangirl
Kategoria: Obyczajowe

"– Tania, no ale jak mam mieć więcej optymizmu? – zapytałam. – Ja nawet nie wiem, co się na takich spotkaniach robi.
– Jak to, co się robi? Z tego, co rozumiem, nie znasz się z tym chłopakiem jakoś przesadnie dobrze i pierwszy raz spotkacie się sam na sam poza szkołą, więc musicie poznać się lepiej. Możecie po prostu porozmawiać.
– Ale o czym niby możemy porozmawiać?
– Nie wiem, o swoich zainteresowaniach, o tym, co lubicie, czego nie...
Nie zareagowałam. To wszystko wydawało się takie proste, a jednak jej słowa nie potrafiły mnie uspokoić. Ciągle miałam z tyłu głowy myśl o moim poprzednim związku, o tym, że byłam w ciąży i poroniłam, oraz o tym, że kiedyś będę musiała o tym opowiedzieć..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X