18 lut 2016

Nowy post: "All bad" - Rozdział 4 Justin zachowywał się wobec mnie nie fair...



.zuza. przedstawia

Rozdział 4 Justin zachowywał się wobec mnie nie fair...

"- Odsuń się ode mnie. - powiedziałam.
- Nie. - mruknął. 
Cholera.
Poczułam gorąco jego ciała i każdy mięsień, który dociskał do mojego ciała. Naprawdę każdy. Serce zaczęło mi bić mocniej, a oddech przyśpieszył. Justin oczywiście nic sobie nie robiąc, stał spokojnie i patrzył na mnie uważnie. Jedną dłoń położył na moim biodrze i przysunął bliżej siebie, choć nie wiem, czy było to jeszcze możliwe. Drugą oparł na ścianie, obok mojej głowy. Pochylił się i delikatnie musnął moje usta."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Justin Bieber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X