27 lut 2016

Nowy post: "All Bad" - Rozdział 5 - Nie chciałem nawet myśleć, co mógł z nią zrobić.


.zuza. przedstawia

Rozdział 5 - Nie chciałem nawet myśleć, co mógł z nią zrobić.

"- Nie dotykaj mnie – krzyknęła w pewnym momencie. Ale coś nie pozwalało mi jej puścić. Uderzyła mnie jeszcze raz i usłyszałem, jak z jej ust wydobył się głośny szloch. Powiedzieć, że płakała to za mało. Krztusiła się powietrzem i łzami, a jej ciało trzęsło się od wrażeń, które niedawno ją spotkały. Wtuliła się we mnie mocno i nie potrafiła przestać płakać. 
Pochyliłem się, by chwycić ją w udach i zanieść do pokoju. Mocno objęła moją szyję ramionami i wtuliła w nią twarz. Czułem, jak jej słone łzy płynęły po mojej skórze. Jej płacz w ogóle się nie uspokajał."

Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Justin Bieber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X