11 sie 2016

Nowy post: "Ogarnąć Apokalipsę" - Mądre Pomysłu są Nudne



Rinkashi Meari przedstawia

Mądre Pomysłu są Nudne

"Wyszłam na korytarz, po czym skierowałam się do toalety, na szczęście była wolna. Pomieszczenie było zaniedbane i zdecydowanie wymagało remontu. Spojrzałam na rurę pod sufitem. Były dwa wyjścia. W wypadku powodzenia bez trudu opuściłabym szpital. Mogło się również nie udać, a ja wpakowałabym się w kolejne kłopoty. Największym kłopotem byłoby jednak, gdybym kogoś zagryzła. Musiałam podjąć to ryzyko.
Stanęłam na sedesie i przewiązałam zaimprowizowaną linę nad sobą. Związałam z niej pętle. Pociągnęłam sznur kilka razy dla pewności, po czym skoczyłam."

Kategoria: Sensacyjne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X