11 paź 2016

Nowy post: "Imaginy i pairingi o postaciach z Harry'ego Pottera" - "W blasku srebrzystej tarczy" Rozdział 1



Kasiulek :3 przedstawia

"W blasku srebrzystej tarczy" Rozdział 1

"Malfoy z kimś rozmawiał. Położył rękę na klamce, ale nie zwracał uwagi czy ktoś jest w środku. Naciskając klamkę spojrzał do środka. Szybko ją puścił. Odchodząc dalej rzucił mi pełne nienawiści spojrzenie. Pewnie ominęła mnie wtedy kolejna kłótnia. [...]
– No, Al, musimy iść do wagonu prefektów. – powiedziałam wstając z miejsca.
– Do zobaczenia! – Albus wyszedł za mną.
Pomachałam wszystkim na pożegnanie.
– Muszę ci coś pokazać! – powiedział z entuzjazmem i odchylił szatę. Z wewnętrznej kieszeni wystawałam mu skrawek starego pergaminu. Od razu to rozpoznałam.
– Oddał ci? – krzyknęłam.
– Ciszej.
– W sumie i tak nie była już mu potrzebna. – stwierdziłam.
Cudownie! Mapa Huncwotów została z nami w Hogwarcie. To tak wiele ułatwia!"

Kategoria: Fanfiction, Zbiory opowiadań
Podkategoria: Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X