27 gru 2016

Nowy post: "Dark And Light Inspirations" - Rozdział 26



Hebe Agotho & Julia Ziemba przedstawia

Rozdział 26

"- Jak to nie mówiłem?! Jak to nie mówiłem?! Idziemy na dwór a ty - wskazałem na niego palcem dla podkreślenie - Idziesz z nami! Prowadź, ty debilu bo chcę wiedzieć czy znasz chociaż drogę na zewnątrz. - warknąłem.
Ochroniarz ruszył szybko przed siebie. Po czym się zatrzymał. Wstrzymałem powietrze, czyżby się domyślił, że nie jestem doktorem Rese coś tam?
- Doktorze, po co mamy iść na dwór? - spytał podejrzliwie.
Bez namysłu walnąłem go w tył głowy.
- Bo na tym polega jego fizjoterapia! Czy to nie oczywiste?
Andrzej otworzył usta by coś odpowiedzieć lecz powstrzymałem go ruchem ręki.
- Nic już nie mów. - powiedziałem zrezygnowany.
Osiłek zacisnął usta i kontynuował prowadzenie nas ku wyjściu.
- Jesteś zarąbistym aktorem. - szepnął mi do ucha Franklin.
Poczułem dziwne mrowienie w miejscu gdzie owiał mnie jego oddech. Pocierając lekko ucho, odszepnąłem:
- Wiem."

Kategoria: Przygodowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X