9 lut 2017

Nowy post: "Czerń uczuć.Czerwień zmysłów." - XIV



AZ przedstawia

XIV

"Podszedłem do jasnych drzwi z wytrawionym wzorem splątanych gałązek, uniosłem dłoń, by zapukać o cienkie deseczki, lecz głośny skrzek jakiegoś ptaszyska w pobliżu mnie spłoszył.

Przez tą krótką chwilę poczułem się jak nieproszony gość, złodziej przyłapany na wynoszeniu zdobyczy.

Przekląłem pierzastego stwora i ponownie uniosłem pięść. Płynny ruch, mający na celu oznajmienie mojej obecności, został przerwany przez spadający orzech. Raczył on wylądować na czubku mej głowy. Przeszywający impuls pomknął w stronę oka wywołując niekontrolowane skurcze powieki. Potarłem twarz chcąc pozbyć się nieprzyjemnego uczucia i narastającego gniewu."

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X