21 paź 2018

Przegląd Tygodnia


Przegląd z okresu 14.10-20.10

Nessa, drugi raz wysyłasz zgłoszenie w środku nocy z soboty na niedzielę. I w gruncie rzeczy powinno zostać przydzielone do tego przeglądu, a nie poprzedniego. Przygotowuję post w sobotę, aby niedziele mieć wolną i nie musieć jeszcze zajmować się zgłoszeniami dodanymi późnym wieczorem czy w środku nocy. Nie pomijam specjalnie. Kiedy mogę, to edytuję przegląd, ale nie zawsze mam czas czy chęci. Mam też życie prywatne. Sam zajmuję się katalogiem i nie zawsze mam możliwość edytowania przeglądu.

Lost in the Time - Rozdział 141
Nessa
https://lost-in-the-time.blogspot.com/
Fanfiction | Zmierzch

"Dom. Już prawie jestem w domu.
Uczepiła się tej myśli. Bez zastanowienia ruszyła się z miejsca, niemalże biegiem pokonując tych kilka metrów, które dzieliły ją od celu. Poczuła się dziwnie, kiedy przystanęła przed znajomymi drzwiami, kolejny raz mając wrażenie, że trwała we śnie. To wszystko wydawało się nierzeczywiste, zwłaszcza że jakaś jej cząstka zwątpiła w to, że jeszcze kiedykolwiek uda jej się wrócić.
Jestem w domu.
Wraz z tą jedną myślą, zdecydowanym ruchem nacisnęła dzwonek."

Biały Lotos - Rozdział 5
Mari Kim
http://dragon-story.blogspot.com
Fantasy

"Z początku myślała, że to może zwykły koszmar; mózg płata figle, zapewniając, iż sen był na tyle realistyczny, że aż prawdziwy. Przecież nie mogło istnieć coś takiego jak magia. Dziwne światło emanujące energią. Cały Alex to tylko chora wyobraźnia."

 

3 komentarze:

  1. Wrzuciłam zgłoszenie przed pojawieniem się przeglądu i to w zasadzie kończy temat. Czemu wtedy? Z tego samego powodu, który teraz podajesz – bo życie prywatne, a zmiana w pracy nie pozwoliła mi inaczej.
    Również prowadzę katalog, nowe posty publikujemy na dokładnie tej samej zasadzie, a w dorzuceniu zgłoszeń, które pojawiły się w między czasie, zanim opublikuję post, nie widzę problemu. Tak więc średnio mnie to przekonuje, zwłaszcza że to też rodzaj zobowiązania – nie obowiązku, ale jednak coś się ludziom zaoferowało, tak? Jeśli nie ma się na coś czasu, to po prostu się tego nie robi. Albo może warto wrócić do wcześniejszej formy publikowania nowych postów, bo wtedy takich problemów nie było…
    Cóż, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłaś zgłoszenie tak naprawdę w niedzielę, kiedy to już nie przyjmuję zgłoszeń do przeglądu z bardzo prostego powodu: zgłoszenia przeglądu są brane od zeszłej niedzieli do soboty i to w zasadzie kończy temat. Przegląd jest gotowy w sobotę wieczorem a mam też prawo do dnia wolnego od katalogu. Nie przesadzajmy, że będę kwitnąć i wyczekiwać na zgłoszenia nocnych marków, by z rana jeszcze uzupełniać post.
      Teraz też nie robię wielkich problemów.
      Wcześniejsza forma może dla niektórych była dobra, ale też były momenty, kiedy się spóźniałem i jakoś nikt nie miał o to pretensji. Zgłoszenia zawsze były przyjmowane i reklamowane.
      Miłego wieczoru. :)

      Usuń
    2. Data przy rozdziale łapie się w ramy przeglądu, jeśli już bawić się w taką dokładność. :) Ale mniejsza o to. Wcześniejsza forma była o tyle lepsza, że nawet poślizgi nie rzucały się w oczy. W regulaminie też nie ma żadnego deadline'u zgłaszania rozdziałów. Wrzucam zgłoszenia kiedy mogę, a że publikuję praktycznie codziennie, to i zgłoszenia pojawiają się jak pojawiają. ¯\_(ツ)_/¯
      Żeby nie było, o poślizgi absolutnie nie mam pretensji. Nie poganiałam, nie sprawdzałam czy się pojawiło ani nic z tych rzeczy. Po prostu przy wrzucaniu kolejnego widziałam, że wcześniejsze wisiało już tydzień, co wcześniej się nie zdarzało.
      No nic. Wyszło jak wyszło, teraz się pojawiło i za to dziękuję. :3

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X