18 lut 2016

Nowy post: "Mrok" - Chapter 3




Lex May przedstawia

Chapter 3

"– A więc powiedz mi, o co chodzi? – zadanie ułatwia mi rudowłosa zadając pytanie jako pierwsza.
– Nie powiedziałam Ci wszystkiego o mojej przeszłości – cały czas zaginam brzegi kartki – pamiętasz jak opowiadałam o dniu śmierci moich rodziców?
– Tak – dziewczyna przytakuje.
– Mówiłam też, że tego dnia przebywałam u mojej przyjaciółki Lauren... – na chwilę się zawieszam – była dla mnie jak siostra. Przychodziłam do niej codziennie. Moi rodzice pracowali do późna, a ja nie chciałam siedzieć sama w pustym domu więc po szkole czas spędzałam u niej.
Kątek oka patrzę na Catię. Po ułamku sekundy odwracam wzrok czując na sobie jej zaciekawione spojrzenie."

Kategoria: Thriller, Kryminał, Fanfiction
Podkategoria: 5 Second Of Summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X